Missä kuljimme kerran - Ryhmäteatterin kesäteatteriesitys

  • la 22.8.2026 klo 14

Ilmoittautuminen alkaa ma 1.6. klo 9.00, jolloin tähän alle avautuu ilmoittautumislomake. Ilmoittautuminen päättyy 26.6. klo 9.00.


Mukaan mahtuu 30 Evergreeniä ja vierailun hinta on 29 euroa.
Tapahtuman täytyttyä ruudulle tulee siitä ilmoitus, mutta voit halutessasi ilmoittautua jonotuslistalle.

Esitys on Kjell Westön rakastettu klassikko Riikka Oksasen uutena dramatisointina.

Helsinki 1900-luvun alussa. Missä kuljimme kerran vie katsojan yksilöiden, perheiden ja yhteiskuntaluokkien kautta suurlakon ajoista sisällissodan halki aina 1930-luvulle asti. Se paljastaa miksi me kansakuntana olemme nyt siinä missä olemme, ja kysyy mitä meistä jää jäljelle, kun moraaliset rajat  katoavat. Miten nopeasti kosto ja katkeruus voivat imaista sisäänsä kokonaisen sukupolven.

https://www.ryhmateatteri.fi/ohjelma/missa-kuljimme-kerran/

Ilmoittaudun tapahtumaan

Kun tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonotuslistalle tällä lomakkeelle. Otamme sinuun yhteyttä, jos paikkoja vapautuu.

Ilmoittaudun jonotuslistalle tapahtumaan